Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Długie albo częste głodówki lub kompletne
tani cialis
usunięcie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej lub prawidłowej masy ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w różnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Proste? To do działania, a raczej do sypialni!

Apetyt na seks zależy głównie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest także od dyspozycji ciała. potencja
Wskutek tego poza troską o właściwą oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości erekcji, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie podać kilka własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ukochany rodzaj wypoczynku, masaż, kąpiel; smakowanie pysznego oraz wymyślnego jedzenia: miło oraz spokojnie lub aktywnie oraz ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji seksualnej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na odprężenie się oraz bycie tu i teraz z drugą osobą, kluczowe jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra bez recepty

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najskuteczniej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra cena

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tadalis